У своїй новій рекламі компанія Volkswagen відтворила за допомогою гавкаючих собак мелодію "Імперського маршу" з фільму "Зоряні війни". Назва ролика - "The Bark Side" (у перекладі з англійської "гавкаюча сторона") - обігрує вираз "The Dark Side" (англ. темна сторона сили), який став поширеним завдяки фільмам "Зоряні війни". У ролику собаки різних порід сидять в кімнаті, що нагадує інтер'єри космічних кораблів з фільму. Монтаж звуку і відеоряду створює у глядача враження, що собаки дійсно виконують мелодію маршу. Рекламний ролик насправді є тизером до реклами, прем'єра якої відбудеться під час трансляції Super Bowl, фіналу Національної футбольної ліги США. Нагадаємо, торік на Super Bowl компанія Volkswagen представила рекламу "The Force", в якій маленький хлопчик зображував Дарта Вейдера, головного негативного персонажа з "Зоряних воєн". За підсумками 2011 року ролик зайняв перше місце відразу в декількох рейтингах кращої відеореклами і став найбільш популярним рекламним роликом на YouTube. Фінал Національної футбольної ліги вважається одним з головних телевізійних подій року в США, тому рекламодавці купують ефір заздалегідь і створюють до нього спеціальну рекламу. У цьому році Super Bowl відбудеться 5 лютого. Ролик був опублікований на офіційній сторінці Volkswagen в Facebook.
Інформацію взято з сайту ТСН
|